» SEMA 2009، بهشت عاشقان Camaro - Cars
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/8/27
3:3 عصر

» SEMA 2009، بهشت عاشقان Camaro

بدست !!! Mohammad Reza Ahmadi !!! در دسته

» SEMA 2009، بهشت عاشقان Camaro

 

 

 

در هر سال برگذاری سما شو، یک خودروی خاص وجود داشته که بنظر پرطرفدارترین خودروی شو می آمد. سال گذشته این داج چلنجر و نیسان GTR بودند که نظر بسیاری را به خود جلب کردند و در واقع سما شوی 2008 حول محور این دو خودرو می چرخید.

ولی امسال مرکز همایش های لاس وگاس شاهد هجوم همه جانبه ی شورولت کامارو های 2010 بود که مثل سوسک های حمام همه جا را به تسخیر خود در آورده بودند. کافی بود در این مکان بودید تا منظور من را می فهمیدید. غیرممکن بود که ده قدم بردارید و به یک کامارو 2010 نرسید. دوست دارید کامارو را با درهایی که به سبک لامبورگینی باز می شوند ببینید؟ خواهید دید. چه رنگی دوست دارید؟ سبز؟ زرد؟ طلایی؟ آبی مات؟ سقف دار دوست دارید یا کانورتیبل؟ بدنه ی معمولی دوست دارید یا پهن یا حتی پهن تر؟ تعویض موتور چطور؟ هرموتوری که بخواهید اینجا هست LS7 یا حتی LS9. اینجا کامارو توربو چارج و کامارو سوپرشارژ نیز پبدا می شود. اگرهم پونتیاک دوست دارید بازهم به خواسته ی خود می رسید چون اینجا نه یکی بلکه دو کامارو که به Trans-AM تبدیل شده اند خواهید یافت.

تیونرهای بسیاری از جمله Callaway، Lingenfelter، Hurst و Hennessey محصولات خود را به این نمایشگاه آورده بودند. این محصولات شامل کاماروهای راهنمای مسابقه، کاماروهای مسابقات دریفت، کاماروهای برگرفته شده از فیلم ها، مدل های یادبود و کاماروهایی که برای امور خیریه آماده شده بودند می شدند.

 

 

 

 


Powered by
Abzarak.com