» هویت Stig برملا شد !!! - Cars
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/6/27
2:49 عصر

» هویت Stig برملا شد !!!

بدست !!! Mohammad Reza Ahmadi !!! در دسته

آیا هرچیزی که توسط آستون مارتین تولید شود، بهتر از هر چیزی است که توسط فراری ساخته می شود؟ آیا پورشه 911 واقعا چیزی فراتر از یک فولکس واگن مجلل شده نیست؟ آیا سه چرخه Reliant Robin انتخاب ممکن برای جایگزینی شاتل فضایی خراب است؟ و بالاخره، Stig چه کسی است؟

این ها سوالات متداولی هستند که تقریبا تمامی بینندگان و هواداران برنامه بسیار پرطرفدار و پر بیننده تاپ گیر (تخته گاز) در ذهن خود می پرورانند. و در مورد شخصیت Stig، این عبارت یکی از عباراتی است که بیشترین جستجو را در موتور جستجوگر اینترنتی گوگل به خود اختصاص داده است. افراد بسیاری نیز به عنوان استیگ معرفی شده اند. یکی از این افراد مایکل شوماخر، راننده مطرح فرمول یک بود که همین سال گذشته به یک باره با لباس سفید استیگ در این برنامه ظاهر شد و نقاب از چهره خود برداشت. البته این نمایشی بیش نبود.

شما هم وطنان عزیز نیز قطعا این برنامه را دیده اید و سوالاتی پیرامون شخصیت استیگ ذهن شما را نیز مشغول ساخته است. اگر دوست دارید در همین شک و هیجان این شخصیت باقی بمانید پیشنهاد می کنم همین حالا این صفحه را ببندید چون می خواهیم راز استیگ را برملا سازیم. خوب... هنوز با ما هستید؟ باید بگویم با شواهدی که منابع آگاه ارائه داده اند، ظاهرا این شخصیت کسی نیست جز بِن کالینز. این مسئله با بررسی پرونده مالی کمپانی Collins Autosport، که کمپانی بن کالینز می باشد، رو شد. لازم به ذکر است کالینز در فیلم ذره ای آرامش جیمز باند نیز به عنوان بدل آستون مارتین او را می راند.

 

بنابه گزارش های منتشر شده، حساب این راننده سابق قرمول 3 در سال 2003 به یک باره با افزایشی قابل توجه روبرو شد. این دقیقا همان زمانی بود که شخصیت استیگ سفید، جای شخصیت استیگ سیاه را که به تازگی مرجوم شده در برنامه تاپ گیر گرفت. آن گونه که در گزارش آمده، این مبلغ از سرویس رانندگی شبکه BBC و مخصوصا برنامه تاپ گیر به حساب او واریز شده است.

خوب، به نظر می رسد مسئله Stig هم به خوبی و خوشی حل شد و شما عزیزان می توانید ذهن خود را از این مسئله به مسئله نه چندان مهم آب و نان معطوف سازید!


Powered by
Abzarak.com